6 november 2008

34374 and counting

Ja, så många ord har jag nu. Det inkluderar då detaljdispositionen. Jag har gjort en ny överenskommelse med min författarcoach som ger mig stöd fram till färdigt manus i mars. Det känns skönt.
Anna har läst de första 50 sidorna och hejar på. Det är helt enkelt jäkligt spännande (om man nu får säga så om något man själv skriver).
Idag tecknade sig ännu en stor annonsör för en profilering på http://www.strangnasdeckaren.se/. Fler är välkomna. Ni som gillar det jag skriver gör mig en stor tjänst genom att trumma upp mer intresse för sajten bland vänner och bekanta. Som jag har sagt tidigare så välkomnar vi också era bidrag.
Strängnäs turistbyrå tar nu ett aktivt intresse och ingen blir gladare än jag om jag på något sätt kan hjälpa till att få fler att upptäcka denna vackra del av Sörmland. Pocketboken kommer att finnas till försäljning hos turistbyrån också.
Kul nog uppmärksammar BNI i USA mitt författarskap i novembernumret av sitt nätmagasin. Läs artikeln här.
Det kommer också att bli en intervju med mig i januari hos Johanna Wistrand.
Annars är jag knappt halvvägs genom två veckor som gräsänkling med barn. Det kräver en del disciplin och planering, men det är fantastiskt mysigt också.

Inga kommentarer: