1 oktober 2008

Strängnäsdeckaren

Planerna på en sajt dedikerad till Gransjö & Co blir allt konkretare. Om det blir hälften av vad vi diskuterar så får det inte missas! Framåt februari ska ni hålla utkik. Det är mycket som händer då som jag har antytt tidigare.
I så fall kommer sannolikt bloggen att integreras i sajten.
Stämningar, karaktärer och miljöer från Spåren och så småningom från Ut ur skuggorna kommer att presenteras visuellt. Interaktiva applikationer, Strängnäsfakta, ljudeffekter/högläsning och mycket mera.
Mässan inspirerade och det gör att jag blir allt mer fokuserad på att skriva. Det finns numera en väldigt konkret tidsplan för det också. Det kan gå ut över frekvensen på blogginläggen, men jag ska göra mitt bästa.
Jag kan i alla fall säga att om man snabbt vill komma in i bokvärlden så är det perfekt att nöta mässans betonggolv i fyra dagar och gärna dela monter med några likasinnade (se beskrivningen nedan).

Inga kommentarer: