22 oktober 2008

Signering i Västerås - Lördag!

Ja, nu var det ett tag sedan. Men Västerås, här kommer jag! Kom och snacka lite med mig i Sigmagallerian mellan 12-15 på lördag. Sedan far jag vidare till Strängnäs för att tanka inspiration och ägna några dagar enbart åt skrivande. Det blir SUVERÄNT.
Jo, jag överlevde milen i skogen, genom träsk, över djupa leriga diken och ner i en bäck där vattnet nådde bröstvårtorna...
Stanken på pendeltåget efteråt när alla skulle tillbaka till stan var svårslagen.
Annars lägger jag en del tid på att planera inför lanseringen av SAJTEN. Min kompis Sven visar sin mest kreativa ådra och det förpliktar. Fler och fler vill vara på plats med banners och länkar så det ser lovande ut. Själv tycker jag att prelanseringssidan är värd en titt bara för känslan. Kolla in www.strangnasdeckaren.se och berätta sedan gärna här vad ni tycker.
Hoppas att vi ses i Västerås eller Strängnäs på lördag!

Inga kommentarer: