14 oktober 2008

Post Kick off Relief

Imorse var så äntligen affärsnätverksgruppen som jag har arbetat hårt med under större delen av detta året på plats. Vi hade en strålande kick-off som verkligen ger mersmak inför framtiden. Det är med glädje och förtroende jag lämnar över till gruppens nya ledning att köra vidare.
Det känns fantastiskt skönt att köra någonting i mål. Tillfredsställelsen står inte långt efter hur det kändes när jag skrev sista raden på Spåren. Som jag har antytt är jag nu också TILL SLUT igång på allvar med nästa bok och jobbar efter en tuff tidsplan. Det har fallit på plats på något sätt. Nu hoppas jag bara att känslan håller i sig. Just nu går annars tankarna till mässan i Frankfurt där Grand nu kanske sitter med någon av tjoget förlag som har tittat på boken. Det är ju så vansinnigt roligt att hålla på med det här!

Inga kommentarer: