12 mars 2008

Fullt skägg, men snart påskägg!

Jag fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allting. I basen ligger löpande ärenden för mina klienter, BNI-aktiviteter, administration inklusive bokdistribution och inte minst någon tid till att skriva på mitt manus liksom naturligtvis hämtning och lämning på dagis (även kallad förskolan).
Ovanpå detta kommer just nu en finansieringsrunda hos min största klient som kan ta hur mycket tid som helst i anspråk, inbokade författaraktiviteter (missa inte signeringen på Bokia Kista nu på fredag kl 12-15!!), ett föreläsningsuppdrag vid Umeå universitet imorgon (affärsjuridik) och en oerhörd spänning på vad som kommer ur förlagsdiskussionerna. Ett bra utfall där kan förstås skifta min verklighet högst avsevärt. Hur återstår att se.
Sen vill jag så gärna skriva mer än bara ett minimum så att jag kan ha med mig något riktigt bra på min skrivarlånghelg... Men då i alla fall kommer det bara vara en sak som gäller!

1 kommentar:

Kinna Jonsson sa...

Jag håller verkligen tummarna för dig! Trevlig helg!