23 maj 2008

Följetong? Utvärdering pågår

Jag har skrivit klart. Novellen alltså. Den blev så lång att den lämpar sig bäst som följetong. Nu sitter utvalda läsare med den och det ska bli VÄLDIGT spännande att höra vad de tycker.
I helgen blir det födelsedagskalas för Astrid 6 år och det finns ett fint nytt staket som behöver målas.
Juristuppdragen är under kontroll känns det som. Det bådar gott för mitt skrivande.
Nu har jag också beställt en resa till New York till september. Business & pleasure. Ett par förlagskontakter där att toppa upp med skulle inte vara illa. Kan Åke Edvardsson så kan väl jag, varför inte?

2 kommentarer:

Kinna Jonsson sa...

Lycka till! Jag håller alla tummar och tår. =)

Larry Writer sa...

Tack Kinna!
Jag tror allt mer på novellen, men till syvende och sist är det förstås upp till tidningarna vad det blir av det.
Nu ska jag laga mat till barnen efter en härlig simtur i Järlasjön.
:-)