30 november 2007

Sickla Galleria idag kl. 17!

Nu är det signering igen. Denna gång i min nya hemkommun. Akademibokhandeln i Sickla Galleria närmare bestämt. Ett tag hoppades jag på att ljudboken skulle vara utkommen till idag, men inte helt oväntat får vi vänta två veckor till. Kan jag hjälpa det så har jag med dem till Bokia Strängnäs den 15/12.
Det ska bli mycket roligt att få läsare i Nacka. Gallerian är jättefin och det blir allt oftare som jag äter lunch där. Kanske något som måste få slinka med i en kommande bok, vem vet?
Jo, jag erkänner. Jag samlar på miljöer. Hur spännande en handling än är så är miljön där det sker minst halva grejen, tycker jag.
Men miljön består naturligtvis av många saker, inte bara väder och vind, natur och hus. Människorna är oftast det som gör det riktigt intressant.
Jovisst, jag samlar på karaktärer också!
Nu vässar jag pennan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lars!

Hur gick det i Sickla Galleria? Hade jag varit där så hade jag köpt en bok åt en kompis som gärna vill ha ett signerat ex som han vill ge till sin deckarälskande fru i julklapp!

/Sven