20 november 2007

Fredag 23/11 kl 12 - syns vi i Kista Galleria?

Det är bara en månad kvar till julafton och de välplanerade börjar redan hamstra julklappar. Jag hör väl knappast till den skaran, men trots detta har jag faktiskt gjort de första inköpen redan. Som författare börjar julcirkusen på fredag. Bokia i Kista Galleria satsar inför min signering vilket syns i hela butiken. Det är inte alltid så lätt att få till signeringar och när man får det ska man inte tro att bokhandeln gör någon grej av det. Men det finns strålande undantag!
Kanske är det ett erkännande också. Det är ovanligt att sälja mer än 1500 exemplar inbundet av en debutroman och jag hade inte tänkt sluta nu...
Idag är Hedda hemma sjuk så då sitter jag här också. Det är dimmigt över sjön och ganska ruggigt. Det är väl så att man kan börja kura skymning direkt efter lunch. November är trist.

Inga kommentarer: