17 november 2007

STREET pågår - söndag intar vi scenen!

En promenad längs Hornstullsstrand är ett tips denna helg. Ord & Text-mässan pågår på STREET. ALF Förlag och Skrivarkalendern ställer ut tillsammans med Kinna Jonsson, författare till den läckra bakboken "I mormors berså".
I montern finns även Claes Grill och jag själv en del av tiden. Våra böcker finns där hela tiden. Det är roligt att vara del av ett så här bra koncept som erbjuder nya spännande titlar. Titta in på Kinnas blogg
Kinna, Claes och jag intar scenen imorgon mellan kl. 13 och 14. Vi ska prata om debutantens villkor och möjligheter/svårigheter med att ge ut på eget förlag. Naturligtvis blir det bokpresentationer och en del prat om mat också!
I övrigt vill jag gratulera Liza Marklund till Äntligen! Svenska Litteraturpriset 2007 som delades ut 9 november av Rix FM i samarbete med CDON. Välförtjänt, tycker jag.
Själv tackar jag förstås alla som gav mig sin röst. Det värmer oerhört - jag hade aldrig drömt om en sån respons!

Inga kommentarer: