21 december 2008

Att avsluta en skräckhistoria

Detta är mitt problem nu. Den här novellen har någonting, men jag måste vrida det ett par varv till utan att låta berättelsen springa iväg och försvinna i alla detaljer. Det skulle vara skönt att sätta punkt också. Jag har ju ett större projekt som kräver min uppmärksamhet.
Förra veckan gjorde vi klart extramaterialet till pocketboken. Missa inte detta alla mina läsare! Närmare författarpresentation, foton från Strängnäs med bokcitat och sist men inte minst PROLOGEN ur bok nummer två. Genast känns allting mer officiellt. Det är en stark scen, så mycket kan jag säga.

Och nu önskar jag er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT 2009!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag hittade din blogg i listan och ser att du delar mitt intresse för litteratur och skrivande. Jag ska med glädje läsa igenom din blogg eftersom jag just nu sitter och redigerar i mitt manus. För att beskriva mig själv:
Jag är en glad och temperamentsfull 43 årig mångsysslare med förmånen att driva mitt egna företag.Omgiven av friskvård,alternativ medicin, inredning,böcker,ärliga kärleksfulla vänner och familj redigerar jag just nu min bok. I piratförlagets regi har kapitel1 startat en tävling för oss som gillar att skriva. Där finns min bok den omtänksamma pappans väg.