8 december 2008

Extrachans! Signering!

Det är julhandel och då får man ställa upp... ;-)
Jag har skrapat i lådan efter min roliga dag i Västerås (eller snarare bollat med tryckeri och företagsbeställare) och kan därför nu berätta att jag signerar i TUMBA BOKHANDEL på lördag, luciadagen, mellan kl 12 och 15.
Det är alltså förstaupplagan som gäller trots att den är slut - hur konstigt det än låter.
Jag fick ännu en toppenrecension av en ljudbokslyssnare för ett par dagar sedan:

"Fantastiskt! Jag läser mycket och gärna, gärna deckare, roman och allra helst tunga SciFi-böcker i serier om 10 volymer á 1000 sidor. Men en bra deckare i bilen det är svårt att slå.Som [NN] får du säkert mycket uppskattning för arbetet och jag vill ge dig konstruktiv kritik vilket jag vet att hon uppskattar. Jag har tyvärr egentligen inget direkt att tillföra.. Jag tyckte storyn var riktigt bra gjord och uppbygd. Tidshoppen och linjen funkar rakt av. Det tar i alla fall för mig en stund i en sån bok att orientera mig men det gick lätt. Karaktärsdefinitionen - jättebra. Det känns som om att du har arbetat mycket med det. Alla är väl uppbygda och och definerade. Kanske att det fanns någon karaktär du la ljus på som jag i efterhand hade väntat mig höra mer om/av. T ex den kvinnliga polischefen. Storyn är en svindlande resa och du lyckads faktiskt som de stora att hålla slutet och 'den skyldiga' i mörker till sista sidorna (CDn...). Det är kanon!"

Det här är väl precis anledningen till att det är så kul att skriva och bli läst!

Inga kommentarer: