15 september 2008

Kalenderpojke...

Kolla in Skrivarkalendern denna månad! Jag fick förmånen att medverka i årets upplaga och just nu handlar det om mig. Vilken egotripp...
Ni som läser artikeln och har följt den här bloggen kommer att märka att det har hänt en hel del sedan förra året. + 1000 exemplar till, ljudbok, agent, Tyskland m.m.
Just nu är det fullt sjå att få rätt stuk på schemat under bokmässan. Jag ser det som avstampet mot februari i dubbel bemärkelse.
Besök oss gärna i vår monter E02:02! Jag kommer att vara där från och med torsdag eftermiddag och sedan hela mässan. Jag kommer att köra flera pass med uppläsning och berätta lite om bok nr 2. Du som kommer att vara på plats och är intresserad får gärna höra av dig på bok@rambe.com så kan du få de exakta tiderna.

Inga kommentarer: