11 september 2008

"Hemligt datum" att lägga på minnet

Nu är det klart att pocketen kommer i mitten av februari. Nytt omslag håller på att tas fram så det ska bli spännande att se. Den 14 februari ser det ut att bli en stor aktivitet, så lägg det på minnet. Var och vad då kan jag inte berätta ännu, men det lär inte gå obemärkt förbi.
Veckan i New York var toppen på alla sätt - pulsen suger bara tag i en och släpper inte taget förrän man är hemma igen. Glamour-faktorn steg direkt. Brooke Shields åt frukost på samma ställe som oss, jag snackade lite med Jean Reno och på MoMA kom vi in precis bakom Cameron Diaz.
Väl hemma så sög allt jobb tag i mig direkt. Jag måste erkänna att jag är splittrad nu - det händer spännande och roliga saker på flera olika håll och det är en styv uppgift att göra allting rättvisa.
I bok två jobbar jag nu med kapitel nio, fördjupar mystiken, skapar nya orosmoment. Jag börjar bli trött på att peppa mig själv. Istället ska jag nog bara skriva. Det fungerade förra gången.

Inga kommentarer: