16 december 2007

Vilken signeringshelg!

Först Strängnäs på lördagen - helt fullt med folk i Präntaren och kö vid signeringsbordet när jag kom dit. Jag har aldrig varit med om något liknande förut... Tydligen satte jag ett nytt signeringsrekord. 90 böcker på 90 minuter! Björn Hellberg var tidigare värst med 80 böcker.
Särskilt roligt var alla som kom fram och berättade att de redan hade läst boken, men nu ville köpa en eller flera till släkt och vänner. Många frågar också efter uppföljaren så jag får verkligen se till att komma vidare.
Sedan Tuna Park idag - en av mina allra bästa signeringar också. Det var förstås inte alls lika självklart, men förvånansvärt många sa att de hade läst eller hört om boken i tidningen eller på radio.
Jag förstår det här med julhandel bättre nu.

Inga kommentarer: