19 augusti 2007

Camilla, här kommer jag!

Sedan tre dagar ligger Spåren på bryggan 2:a på e-bokstoppen. Endast Tyskungen av Camilla Läckberg håller undan. Följ den spännande utvecklingen på http://www.elib.se/. Ska jag hinna ikapp - och om?
Vilka titlar smyger upp bakifrån? Rafflande, eller hur?
Nja, kanske inte egentligen, men alla är vi barn i början och det här är min första topplista.
Annars lever jag i flyttkartonger för tillfället. Lasset går den 30 augusti till Järla Sjö, Nacka. Där tänker jag sitta vid vattnet och mejsla ut karaktärerna till bok nummer två.
Det blir skönt när vi har kommit så långt. Just nu är det mest slitsamt att planera och ordna med allting. Den här dagen har varit lite extra tung eftersom jag lider hårt av sviterna (pannknäcken slog till rejält) efter en strålande bröllopsfest igår på Gräddö-Asken för mina goda vänner Peter och Karolina. Men det får det vara värt.

Som ni ser har jag nu lagt in en räknare här på sidan. Det ska bli skönt när siffran inte är så patetiskt låg längre. För nyanlända bloggläsare kan det alltså vara bra att veta att räkneverket startade 15 augusti 2007.

Inga kommentarer: