29 juli 2007

Spåren på bryggan som e-bok!

I fredags publicerade e-lib boken i e-format. Denna första helg har redan 22 läsare lånat den på detta sätt. Vilken fin start!
9 juli blev boken dessutom recenserad i Sydsvenskan, så det tar sig!
Annars då?
Den senaste veckan har jag kommit en bra bit längre i mina tankar kring nästa roman. Karaktärerna dansar runt i huvudet och deras inbördes relationer och konflikter tar en allt fastare form. Jag börjar nu få fram "ett skelett" som jag kan klä under hösten och vintern, hoppas jag.
Jag har nu sju engagemang inbokade under de kommande månaderna och jag hoppas på flera. Jag återkommer med ett kalendarium för de av er som vill ha en signerad bok eller diskutera skrivande med mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lars!

Roligt att uppföljaren börjar ta form, vi ser fram emot den!
Vad tyckte Sydsvenskan om boken? Jag hittade inte recensionen på deras hemsidan.

/Sven O