24 oktober 2007

Och nu Nyköping ... men Fuengirola hägrar!

Imorgon gästar jag Rotary i Nyköping. Det ser jag fram emot, särskilt som jag fick ett fint mottagande på Bokia där i augusti.
Jag har nu mindre än 60 manussidor kvar att läsa in till ljudboken, upploppet alltså.
Första veckan i december ska den finnas ute på bensinstationerna, så intresserade kan snart börja jaga den lokala tankstationen (Gör det! :-) )
Det är dags för en uppdaterad evenemangslista, tycker jag.
Nu närmast är det ÄNTLIGEN dags för Litteraturdag i Fuengirola, Spanien.
ALLA som befinner sig i trakten och som är intresserade av skrivande borde komma. Det här kan bli riktigt bra, och vi har fått mycket uppmärksamhet i media.

4/11 kl. 14 Litteraturdag Svenska Skolan, Fuengirola, Spanien
14/11 kl. 14 Föredrag Träffpunkten, Mariefred
15/11 kl. 15 Föredrag Aktiva Seniorer, Strängnäs
17-18/11 STREET Ord & Text mässa, Hornstullsstrand, Stockholm
23/11 kl. 12 Signering Bokia Kista
30/11 kl. 17 Signering Akademibokhandeln, Sickla (Ljudbok!?!)
5/12 Skrivarkalender-kväll, Gamla Stan
8/12 kl 12 Signering Gestbloms, Enköping (prel)
15/12 kl 12 Julsignering Bokia, Strängnäs
16/12 kl 12 Julsignering Akademibokhandeln, Tuna Park, Eskilstuna

Inga kommentarer: