25 maj 2007

Missa inte signering i Tuna Park söndag kl. 13!

Nu börjar det hända saker!
Jag har nu en överenskommelse om att boken blir utgiven i pocket nästa år! Jag berättar mer om detta när allting är klart.
I onsdags recenserade Eskilstuna-Kuriren boken. Jag kunde ha önskat mig bättre vitsord med tanke på de oerhört fina läsaromdömena jag har fått, men det är likväl ett erkännande. Boken går inte obemärkt förbi, helt enkelt.
Den som vill läsa mer om mig kan nu också gå in på www.dagensjuridik.se där jag har gett en intervju.
De som vill ha en signerad bok ska komma till Tuna Park i Eskilstuna efter kl. 13 nu på söndag 27 maj. Då sitter jag på Akademibokhandeln där. Kom förbi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lars,

Som vanligt brukar recensenter inte vara av samma åsikt som läsarnas/publikens och själv skulle jag ju utan tvekan värdera läsarnas högre, vilket jag är säker på att du gör också.

/Sven O