4 april 2007

Lyckad release!

Nu ska jag gå och lägga mig efter en riktigt trevlig kväll.
Det mousserande vinet var uppskattat och stämningen var i topp. Jag satt och signerade större delen av tiden så det var allt jag kunde förvänta mig.
Och vilka fina presenter!
Ulrica har några signerade ex av boken kvar om det är någon som är intresserad och har vägarna förbi a.s.p. designbutiken.
Idag blev det också klart att jag medverkar i Crime Night i Eskilstuna den 10/6. Superkul!
Ett verkligt bra tillfälle för deckarfantaster som vill höra mer om boken.
Annars är det påskledighet som hägrar följt av Rotary Sollentuna på onsdag i nästa vecka. Evenemangskalendern börjar ta sig!
De första spontana reaktionerna från läsarna är helt över förväntan. Det är bara att hålla tummarna att det fortsätter på det här sättet... :-)

Inga kommentarer: