24 augusti 2008

6 dagar till avresa


Snart bär det av! Några få arbetsdagar till och sedan ska jag få uppleva Äpplet på riktigt. Inte bara passera igenom, utan verkligen gå gata upp och gata ner. Det blir en perfekt mix av affärskontakter och nöjen. Det blir besök hos bokhandlare och advokatkontakter, lite skrivtid, men en hel del sightseeing och shopping också skulle jag tro.
Väl tillbaka är det mindre än tre veckor till bokmässan så hösten kommer att få en flygande start, minst sagt. Därtill ska ett födelsedagspartaj planeras. Alltihop känns kul förutom att på det här sättet kommer det att vara november innan jag har fattat vad som har hänt!
Annars? Jag har fått mer beröm för inläsningen av ljudboken och förbeställningarna av pocketen strömmar in, så jag klagar inte. Det skulle vara på takten på själva skrivandet då, men det är bara att bita ihop.

Inga kommentarer: